Ben jij ondernemer en wil je graag klanten helpen met je expertise?

Ik help ondernemers om meer lievelingsklanten te vinden, omdat zij hartsverhalen inzetten. Hier vind je meer over mij.

 

Herken je dit?

Je doet veel moeite voor de teksten op je website, maar niemand leest ze.

  • geen reacties onder je blog
  • geen nieuwe klanten.

Het schrijven kost je zeeën van tijd, maar resultaat? Ho maar! Om moedeloos van te worden…

Ik geloof dat je als ondernemer het beste resultaat hebt als je

  • kiest voor je lievelingsklanten en

  • alleen doet wat echt bij jou past, wat je echt graag wilt doen.

 Dat geldt zeker voor je teksten. Ik wil dit delen met ondernemers in Nederland zodat zij hun klanten zo goed mogelijk helpen.

 

u

Heb je een website of flyers, maar krijg je daardoor helemaal geen klanten? Of krijg je misschien klanten, die niet helemaal bij je passen?

u

Weet je niet meer waarover je moet bloggen of posten omdat het zo frustrerend is, dat niemand reageert?

u

Haken klanten misschien zelfs af, omdat niet duidelijk is wie jij bent en hoe goed jij bent in wat je doet? 

Woorden, zinnen, teksten werken alleen als je ze vanuit je hart schrijft. 

valkuilen bij testimonials

Woorden wijzen klanten de weg of schrikken ze juist af. 

Zet jij de juiste woorden in?

pssst… Werken jouw teksten zoals jij wilt?

Krijg jij reacties op je post en klikken klanten door op jouw links?

Hoe zou het zijn als je veel leuke reacties zou krijgen op je posts? Stel je eens voor dat de leukste klanten doorklikken naar je website om jouw training aan te schaffen.

Ik ben Nanzz van Vliet, creatief therapeut voor ondernemers. Ik help ondernemers om meer lievelingsklanten te vinden door het inzetten van ♥ harts ♥ verhalen.

Klanten leren jou kennen in je teksten en als ze je leuk vinden, dan klikken ze door. Fijn!

Ik coach jou als ondernemer om

N

teksten te schrijven met resultaat,

N

voor klanten, die jij heel leuk vindt,

N

met woorden, die passen bij jou, jouw bedrijf en jouw klant.

Ik geloof dat je als coach het beste resultaat hebt als je

  • kiest voor je lievelingsklanten en

  • alleen doet wat echt bij jou past, wat je echt graag wilt doen.

Ik heb al honderden ondernemers geholpen met het vinden van de juiste woorden. Ze profiteren daarvan in de marketing. De marketing voelt niet als verkopen en leuren, maar als helpen en zichtbaar zijn. 

Ik help jou ook graag. Mail naar info@nanzzcreatief.nl of druk op de knop.

Dan kijken we of de woorden, die je nu gebruikt jouw klant helpen.

Creatieve therapie geeft resultaat in 6 makkelijke stappen

1  Jij, jouw bedrijf en jouw klant

2 Woorden die werken

    3  Kies je hartsverhaal

      4 Teksten met resultaat

      5  Herschrijven, testen, uitproberen

      De reacties van klanten helpen je om dit te doen. Daarna samen kritisch kijken naar die reacties zorgt ervoor, dat je niet in je blinde vlek terecht komt. 

      6  Toepassen

      Hoe maak je teksten zichtbaar? Hoe gebruik je jouw hartsverhaal om jouw lievelingsklanten aan te trekken? Een plan, jawel!

      Mijn ervaring met schrijven heb ik gecombineerd met technieken, die ik heb geleerd op mijn opleiding (Creatieve therapie) en door het werken met The Artists Way (Julia Cameron). Ik heb een waardevol pakket voor ontwikkeld voor ondernemers,  die betere teksten willen schrijven.

      Dit zeggen klanten:

      Ik ben blij dat ik gestart ben, ook al vond ik het doodeng, en nog. Nanzz gaf mij op een liefdevolle manier een schop onder de kont. Daardoor ben ik echt in beweging gekomen.

      Aartine van de Lagemaat - van Goor

      Ik vind het bijzonder, hoe jij naar een verhaal luistert en de kern eruit pakt. Waar ik geen zinnen voor kon bedenken heb jij de metafoor gevonden. Je kunt een levensverhaal heel mooi samenvatten en omzetten in poëzie. Dat is een heel mooi cadeautje voor mijn vriend en mij.

      Daniëlle Repko

      Ondernemer

      Creatieve therapie voor ondernemers in 6 hartsgesprekken

      Na 6 tot 8 gesprekken weet je wat werkt voor jou.

      • welke woorden,
      • teksten en
      • hartsverhalen werken voor jouw lievelingsklanten.

      Stap 1  Jij, jouw bedrijf en jouw klant

      • Wie ben jij en wie laat je zien?
      • Als je je eigen expertise kent, kun je beter besluiten welk bedrijf bij jou past.
      • Waarom doe je wat je doet?
      • Wat is jouw aanbod en wie is jouw lievelingsklant?

       

       

      Stap 2 Woorden die werken

      Welke woorden passen bij jou en bij jouw klanten? Gebruiken jouw klanten dezelfde woorden of zeggen ze het toch net even anders?

       

      Stap 3 Kies je hartsverhaal

      Welk authentieke verhaal vertelt aan jouw klant dat jij de expert bent?

      Hoe maak je het beste duidelijk dat jij ervaring hebt en dat jij daarom het probleem kan oplossen?

       

      Stap 4 Teksten met resultaat

      Je leert de 8 kenmerken, waaraan elke succesvolle tekst moet voldoen. Je past jouw teksten aan, zodat ze resultaatgericht zijn.

       

      Stap 5  Herschrijven, testen, uitproberen.

      Net zo lang, totdat de klantenstroom op gang komt. 

      De reacties van klanten helpen je om dit te doen. Daarna kritisch kijken naar die reacties zorgt ervoor, dat je niet in je blinde vlek terecht komt. 

      Stap 6  Toepassen

      • Hoe maak je teksten zichtbaar?
      • Hoe gebruik je jouw hartsverhaal om jouw lievelingsklanten aan te trekken?
      • Op  welke plekken kun je welk verhaal en welke woorden het beste gebruiken?
      • Waar ga je er juist de mist mee in?

       

      • Hoe maak je teksten zichtbaar? Hoe gebruik je jouw hartsverhaal om jouw lievelingsklanten aan te trekken? Een plan, jawel!

      Tijdelijk geen live trainingen! Daarom maatwerk en gratis hartsgesprekken. Dan kun je kijken of het iets voor je is.

      Ik spreek je graag om te onderzoeken of ik iets voor je kan betekenen.  Wil je een hartsgesprek? YES, Ik neem contact op.

      Nanzz krijgt mij altijd aan het lachen. Ze zorgt voor een veilige, positieve sfeer.
      Annemiek Wils

      Oprichter van Shining Kids

      Veelgestelde vragen

      Waarom is de prijs op aanvraag?

      Ik werk in groepen, of individueel, met beginners of gevorderde tekstschrijvers. Mijn uitdaging is om authentieke teksten te schrijven. Voor de één is dat een kleine stap, voor de ander een lastige klus. In het gesprek kijken we samen, wat er nodig is.

      Is het schrijven van teksten geen verspilling van mijn tijd?

      Ook voor video, voor presentaties, voor allerlei doeleinden is het goed om consistente teksten te schrijven. Als een tekst meteen duidelijk maakt wie jij bent en wat je doet, is dat onbetaalbaar voor jouw klant. Het programma is op ervaring gestoeld. Alle technieken en tips hebben mij en honderden andere ondernemers geholpen. Ze leveren ons tijd op.
      De ondernemers tools zijn speciaal geschikt voor zzp-ondernemers.

      Kan ik gespreid betalen?

      Tuurlijk! Dit is in overleg altijd mogelijk. Wel reken ik dan extra kosten omdat ik daardoor zelf ook extra kosten maak.

      Gaat het niet te diep en daardoor zijn doel voorbij? Het lijkt wel therapie.

      De vaktherapie technieken vallen onder coaching en begeleiding. Het is dus geen therapie. En ja, het gaat diep!

      Ik geloof dat het belangrijk is om te onderzoeken of jouw bedrijf je blij maakt en jouw klanten ook. En ik daag je uit om zo diep te gaan, dat je helemaal staat achter wat je elke dag doet.

      Vraag vrijblijvend een hartsgesprek aan.

        Het is mogelijk kosteloos te annuleren tot 48 uur voor aanvang van het gesprek. Wel reken ik administratiekosten.

        Niet tevreden?
        Tot nu toe is het niet voorgekomen, maar het kan een keer zo zijn, dat iemand niet tevreden is. Dan vraag ik om dat aan te geven. Dan krijgt je je geld terug. Wel reken ik  administratiekosten. 

        Pin It on Pinterest

        Share This