Naast de Home-page wordt de ‘Over mij’ pagina het meest bekeken op websites. Voor de beslissing van een klant om met jou in zee te gaan blijkt de ‘Over mij’ pagina zelfs cruciaal te zijn.

Het is dus een goed idee om hem regelmatig op te frissen. Past jouw ‘Over mij’ pagina nog bij jouw onderneming en bij wie jij nu bent?

 

Waarom is de ‘Over mij’ pagina cruciaal?

 

1; Het is de op één na best bekeken pagina op je website.

 

2; Mensen kopen van mensen.

De manager van onze lokale supermarkt hangt een foto van zichzelf in de winkel. Zo herken ik hem als hij in zijn winkel loopt. Voor mij werkt dat, ik voel me dan meer betrokken bij de supermarkt. Onze supermarkt heeft een gezicht.

 

3; Kennen, leuk vinden en vertrouwen.

Als iemand jou nog niet kent, kan de ‘Over mij’ pagina deze klant helpen om: een idee te krijgen van:

  • wie jij bent,
  • wat jij allemaal kan en
  • wat jouw ervaring met zijn probleem is.

Dat helpt hem of haar om in te schatten of het veilig en vertrouwd is om met jou te werken.

Heel belangrijk is daarbij punt 4:

4; Duidelijkheid.

Je steekt je kop boven het maaiveld en laat op je ‘Over mij’ pagina zien wie je bent. Zo filter je klanten uit, die niet bij jou passen. Veel belangrijker: daardoor trek je klanten aan, die wel bij jou passen.

Tot slot moet punt 5 helder zijn. Wat is het voordeel voor de klant als hij of zij met jou in zee gaat?

5; Voordeel voor de klant.

De klant kan makkelijk inschatten of jullie bij elkaar passen. Dat scheelt jullie allebei tijd en geld.

Wil je meer weten over mij? Kijk dan op mijn ‘Over mij‘ pagina ;-).

Ben je ZZP’er en worstel je met zichtbaarheid op je ‘Over mij’ pagina?

Vul je gegevens in op deze contactpagina en ik bel of mail je voor een afspraak.

 

 

 

 

Pin It on Pinterest

Share This