Teksten met resultaat

Ben jij coach? Wil je graag klanten helpen met jouw expertise?

 

Is teksten schrijven en video’s opnemen niet jouw ding?

 

Ik help coaches om meer lievelingsklanten te vinden, omdat zij hartsverhalen inzetten. Hier vind je meer over mij.

 

 Wil je teksten met meer resultaat?

Herken je dit?

Je doet veel moeite voor de teksten op je website, maar niemand leest ze.

  • geen reacties onder je blog
  • geen nieuwe klanten.

Het kost je zeeën van tijd, maar resultaat? Ho maar! Om moedeloos van te worden…

Ik geloof dat je als coach het beste resultaat hebt als je

  • kiest voor je lievelingsklanten en

  • alleen doet wat echt bij jou past, wat je echt graag wilt doen.

     Dat geldt zeker voor je teksten.

    Ik wil dit delen met coaches in Nederland zodat zij coachees zo goed mogelijk helpen!

     

u

Heb je een website of flyers, maar krijg je daardoor helemaal geen klanten? Of krijg je misschien klanten, die niet helemaal bij je passen?

u

Weet je niet meer waarover je moet bloggen of posten omdat het zo frustrerend is, dat niemand reageert?

u

Haken klanten misschien zelfs af, omdat niet duidelijk is wie jij bent en hoe goed jij bent in wat je doet? 

Woorden, zinnen, teksten werken alleen als je ze vanuit je hart schrijft. 

valkuilen bij testimonials

Woorden wijzen klanten de weg of schrikken ze juist af. 

Zet jij de juiste woorden in?

pssst… Werken jouw teksten zoals jij wilt?

Krijg jij reacties op je posts en klikken klanten door op jouw links?

Hoe zou het zijn als je veel leuke reacties zou krijgen op je posts? Stel je eens voor dat de leukste klanten doorklikken naar je website om jouw training aan te schaffen.

 

Ik ben Nanzz van Vliet, coach voor ondernemers. Ik help coaches om meer lievelingsklanten te vinden door het inzetten van ♥ harts ♥ verhalen.

Klanten leren jou kennen in je teksten en als ze je leuk vinden, dan klikken ze door. Fijn!

Ik coach jou als ondernemer om

N

teksten te schrijven met resultaat,

N

voor klanten, die jij heel leuk vindt,

N

met woorden, die passen bij jou, jouw bedrijf en jouw klant.

Ik geloof dat je als coach het beste resultaat hebt als je

  • kiest voor je lievelingsklanten en

  • alleen doet wat echt bij jou past, wat je echt graag wilt doen.

Ik heb al tientallen ondernemers geholpen met het vinden van de juiste woorden. Elke keer als het me lukt voel ik YES! Fijn!

Het is mijn missie om 100.000 coaches te helpen met hartsverhalen.

Teksten met resultaat

In 6 makkelijke stappen

1  Jij, jouw bedrijf en jouw klant

  • Wie ben jij nu echt?
  • Waarom doe je wat je doet?
  • Wat is jouw aanbod en wie is jouw lievelingsklant?

2 Woorden die werken

Welke woorden passen hierbij, welke woorden gebruiken je klanten?

3  Kies je hartsverhaal

Welk authentieke verhaal vertelt jouw klant dat jij de expert bent? Hoe maak je het beste duidelijk dat jij ervaring hebt en dat jij daarom het probleem kan oplossen?

4  Teksten met resultaat

8 kenmerken, waaraan jouw teksten moeten voldoen, zodat ze resultaatgericht zijn.

5  Herschrijven, testen, uitproberen.

6  Toepassen

Hoe maak je teksten zichtbaar? Hoe gebruik je jouw hartsverhaal om jouw lievelingsklanten aan te trekken?

Mijn ervaring met schrijven heb ik gecombineerd met technieken, die ik heb geleerd op mijn opleiding (Creatieve therapie) en door het werken met The Artists Way (Julia Cameron). Ik heb een waardevol pakket voor ontwikkeld voor ondernemers,  die betere teksten willen schrijven.

Dit zeggen klanten:

Ik ben blij dat ik gestart ben, ook al vond ik het doodeng, en nog. Nanzz gaf mij op een liefdevolle manier een schop onder de kont. Daardoor ben ik echt in beweging gekomen.

Aartine van de Lagemaat - van Goor

Ik vind het bijzonder, hoe jij naar een verhaal luistert en de kern eruit pakt. Waar ik geen zinnen voor kon bedenken heb jij de metafoor gevonden. Je kunt een levensverhaal heel mooi samenvatten en omzetten in poëzie. Dat is een heel mooi cadeautje voor mijn vriend en mij.

Daniëlle Repko

Ondernemer

Wil jij teksten met resultaat?

Teksten met resultaat

Na 6 tot 8 gesprekken weet je wat werkt voor jou.

  • welke woorden,
  • teksten en
  • hartsverhaal werken voor jouw lievelingsklanten.

Stap 1  Jij, jouw bedrijf en jouw klant

  • Wie ben jij nu echt? En wie laat je zien?
  • Waarom doe je wat je doet?
  • Wat is jouw aanbod en wie is jouw lievelingsklant?

 

 

Stap 2 Woorden die werken

Welke woorden passen hierbij? Welke woorden gebruiken je klanten, trekken hen aan?

 

Stap 3 Kies je hartsverhaal

Welk authentieke verhaal vertelt aan jouw klant dat jij de expert bent?

Hoe maak je het beste duidelijk dat jij ervaring hebt en dat jij daarom het probleem kan oplossen?

 

Stap 4 Teksten met resultaat

Je leert de 8 kenmerken, waaraan elke succesvolle tekst moet voldoen. Je past jouw teksten aan, zodat ze resultaatgericht zijn.

 

Stap 5  Herschrijven, testen, uitproberen.

Net zo lang, totdat de klantenstroom op gang komt.

Stap 6  Toepassen

  • Hoe maak je teksten zichtbaar?
  • Hoe gebruik je jouw hartsverhaal om jouw lievelingsklanten aan te trekken?
  • Op  welke plekken kun je welk verhaal en welke woorden het beste gebruiken?
  • Waar ga je er juist de mist mee in?

 

Stap 7 Teksten voor video

  • Hoe maak je goede teksten voor een video?
  • Wat is er anders als je je hartsverhaal vertelt in een bedrijfsvideo?
Nanzz krijgt mij altijd aan het lachen. Ze zorgt voor een veilige, positieve sfeer. Annemiek Wils

Oprichter van Shining Kids

Veelgestelde vragen

Waarom is de prijs op aanvraag?

Ik werk in groepen, of individueel, met beginners of gevorderde tekstschrijvers. Mijn uitdaging is om authentieke teksten te schrijven. Voor de één is dat een kleine stap, voor de ander een lastige klus. In het gesprek kijken we samen, wat er nodig is.

Is het schrijven van teksten geen verspilling van mijn tijd?

Ook voor video, voor presentaties, voor allerlei doeleinden is het goed om consistente teksten te schrijven. Als een tekst meteen duidelijk maakt wie jij bent en wat je doet, is dat onbetaalbaar voor jouw klant. Het programma is op ervaring gestoeld. Alle technieken en tips hebben mij of andere ondernemers geholpen. Ze leveren ons tijd op.
De ondernemers tools zijn speciaal geschikt voor coaches.

Kan ik gespreid betalen?

Tuurlijk! Dit is in overleg altijd mogelijk. Wel reken ik dan extra kosten omdat ik daardoor zelf ook extra kosten maak.

Gaat het niet te diep en daardoor zijn doel voorbij? Het lijkt wel therapie.

De vaktherapie technieken vallen onder coaching en begeleiding. Het is dus geen therapie. En ja, het gaat diep!

Ik geloof dat het belangrijk is om te onderzoeken of jouw bedrijf je blij maakt en jouw klanten ook. En ik daag je uit om zo diep te gaan, dat je helemaal staat achter wat je elke dag doet.

Vraag vrijblijvend een gesprek aan.

Het is mogelijk kosteloos te annuleren tot 48 uur voor aanvang van het gesprek. Wel reken ik €5,- administratiekosten.

Niet tevreden?
Tot nu toe is het niet voorgekomen, maar het kan een keer zo zijn, dat iemand niet tevreden is. Dan vraag ik om dat aan te geven. Dan krijgt u uw geld terug. Wel reken ik €5,- administratiekosten. 

Pin It on Pinterest

Share This